FUSO CANTER JE VO VŠETKÝCH OBLASTIACH KOMUNÁLU AKO DOMA
Jedno z vozidiel Canter šoféruje Mesud Gök a robí s ním pravidelné pochôdzky cez malebné mesto na brehoch Bodamského jazera. Ročne pri čistení mesta najazdí takmer 10 000 kilometrov. Toto 7,5-tonové vozidlo v typicky oranžovej komunálnej farbe je konkrétne model 7C18 s nadstavbou Zoeller na zber odpadu od. Vďaka kompaktným rozmerom a ohybnosti svojho smetiarskeho vozu môže Mesud Gök s Canterom jazdiť bez problémov nielen cez často úzke ulice starého mesta, ale aj po nábrežnej promenáde pozdĺž jazera. Canter je tu so svojím užitočným zaťažením na správnej adrese: pracovníci vykonávajúci čistenie mesta vyberú ročne len z verejných smetných košov na papier približne 450 ton odpadu.
Ďalší FUSO Canter sa používa pri starostlivosti o cintoríny, kde 7,5-tonový sklápač zbiera vzniknutý zelený odpad. Mesto Kostnica má hlavný cintorín a päť cintorínov v mestských častiach. Pracovníci tohto oddelenia sa starajú dohromady o zhruba 17 hektárov cintorínových plôch, ktoré sú riešené v štýle parkov a majú byť pre návštevníkov vždy v dôstojnom stave. Pri plynulých odvozoch po prácach ako je kosenie trávy, strihanie plotov alebo zber lístia je Canter, ktorý je tu vybavený kontajnerom s extra vysokými bočnými stenami, aby mal väčší objem, to ideálne vozidlo.
Tretí 7,5-tonový Canter sa vydáva na cesty pre oddelenie TBK pre starostlivosť o zelené plochy a záhrady a jeho hlavná činnosť spočíva v kontrole o mestský stromový porast a starostlivosť oň. Dokopy ich tu je 14 900 kusov, takže práce je dosť. FUSO Canter aj pri tejto úlohe boduje svojou konštrukciou s veľkým užitočným zaťažením, ktorá je zároveň ľahká a úzka, pretože mnoho stromov stojí vnútri mesta na miestach, kam je sťažený prístup a kam by sa väčšie nákladné automobily tak ľahko nedostali.
Tento Canter so svojou praktickou a flexibilnou valníkovou nadstavbou vykonáva aj dopravy pre truhlárske oddelenie TBK, ktoré sa okrem iného stará o údržbu pre 72 mestských ihrísk. Dve ďalšie vozidlá FUSO Canter sa používajú na oddelení údržby ciest. Jedno z nich má náročky konfigurovanú extra úzku kabínu širokú iba 1,7 metra, čím sa z neho stalo špeciálne vozidlo na práce v najužších uličkách starého mesta. Všetky vozidlá sú vybavené automatickou dvojspojkovou prevodovkou Duonic, čiže sa s nimi jazdí mimoriadne pohodlne. Vďaka funkcii plíženia môžu zamestnanci TBK bez námahy premiestňovať svoj Canter na malé vzdialenosti a ďalším praktickým pomocníkom pri každodennom použití je asistent pre jazdu do kopca.