radí bez prerušovania hnacej sily
Ľutujeme. Nič sme nenašli.
FUSO Canter 8,55 t ponúka so svoju nosnosťou podvozku takmer 6 t a prípustnou celkovou hmotnosťou (zGG) až do 12,05 t mimoriadnu bilanciu užitočnej hmotnosti.
Canter 8,55 t má typické kompaktné rozmery ľahkého nákladného automobilu, ktoré ho robia obratným a umožňujú jednoduché manévrovanie. Okrem toho prináša v závislosti od konfigurácie mimoriadne nízku vlastnú hmotnosť – 2 565 kg pri rázvore 3 400 mm – a to bez toho, aby tým utrpela stabilita.
Stará sa o to robustný oceľový rebrinový rám, ktorý pri šírke 850 mm všetkých konštrukčných typov umožňuje nosnosť podvozku takmer 6 t a stará sa o vysokú priečnu stabilitu. Vysoké maximálne zaťaženia náprav – 3 100 kg na prednej a až 5 800 kg na zadnej náprave – len dopĺňajú solídne projektovanie modelu Canter 8,55 t.
Jeho výhodná konštrukcia vozidla s čelnou kabínou umožňuje modelu Canter 8,55 t mať najkompaktnejšie celkové rozmery v porovnaní s konkurentmi. Hlavne pri dlhších rozmeroch nadstavby – maximálne 7,2 m – vidíme absolútnu výhodu oproti iným transportérom. Canter 8,55 t ponúka ďalšie veľké plus pri obratnosti pri rovnakom počte miest na palety – až 15 paliet. Canter 8,55 t zároveň dokáže ponúknuť zaťaženie ťažného zariadenia až do 3,5 t.
Canter 8,55 t má sériovo zabudovanú dvojspojkovú prevodovku DUONIC® 2.0. Tá prináša pohodlný zážitok z jazdy a hladké radenie bez prerušovania hnacej sily.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabína | Štandardná (1,7m) | Štandardná (1,7m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Samostatná/3 | |||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosnosť podvozka (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | Komfortná (2,0 m) | |||||||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Samostatná/3 | Doppel / 6 | ||||||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosnosť podvozka (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||||||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabína | Štandardná (1,7m) | ||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | ||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosnosť podvozka (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 2.300/4.360 | ||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka | ||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Dvojitá / 7 | ||
Rázvor (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Nosnosť podvozka (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Svahový uhol (vpredu/vzadu) | 35°/25° | |||
Svetlá výška pod nápravami vpredu/vzadu (mm) | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | Komfortná (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Dvojitá / 7 | Samostatná/3 | Doppel / 7 | ||||||||
Rázvor (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosnosť podvozka (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | ||||||||||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*dostupná len s manuálnou prevodovkou | **dostupná len s DUONIC |
9C18 | ||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | |||
Rázvor (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosnosť podvozka (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 3.100/5.800 | |||
Prevodovka | DUONIC 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
FUSO už z výroby vybavuje Canter 8,55 t kabínou Komfort.
Spoločnosť FUSO vybavuje Canter 8,55 t s mocným 3-litrovým motorom s výkonom 129 kW (175 k), ktorý sa ideálne hodí aj na náročné dopravné úlohy.
FUSO vybavil model Canter 8,55 t sériovo dvojspojkovou prevodovkou DUONIC® 2.0.
K výbave modelu Canter 8,55 t patria rôzne moderné asistenčné a bezpečnostné systémy.
Canter 8,55 t je z pohľadu nadstavieb skoncipovaný veľmi flexibilne a FUSO úzko spolupracuje s renomovanými výrobcami nadstavieb.
Interiér modelu Canter 8,55 t kombinuje praktickú funkcionalitu s nastavením orientovaným na vodiča.
Portfólio modelu Canter 8,55 t presvedčí mnohými ďalšími praktickými prvkami výbavy.