Ľutujeme. Nič sme nenašli.

  • NOVÁ GENERÁCIA eCANTER 7,49 T.
    ELEKTRIKA NA KAŽDÝ DEŇ.

    Prehľad, technické údaje, detaily o výbave

logo
AC A DC NABÍJANIE.
AC do 22 kW,
DC do 104 kW
DOJAZD AŽ 200 KM.
Kompletne elektrický a spoľahlivý.
3,7 T MAX. NOSNOSŤ PODVOZKU.
Špičkové užitočné zaťaženie pri 0 emisiách.

LOGICKÁ ALTERNATÍVA.
NOVÁ GENERÁCIA eCANTER 7,49 T.

7C15e / 7C18e

Nová generácia eCanter 7,49 t je ako plne elektricky poháňaný ľahký nákladný automobil najlepšou voľbou pre (takmer) každú úlohu. Nulové lokálne emisie v kombinácii s jeho presvedčivými kľúčovými údajmi z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia.

So sadou batérií veľkosti L ponúka dojazd až do 200 km */** a viac než postačuje požiadavkám priemerného každodenného profilu použitia typického 7,5-tonového vozidla. Nová generácia eCANTER nestratila svojím elektrickým pohonom nič ani vo veciach praktickosti. Absolútna obratnosť vďaka rozmerom pri zároveň maximálnom objeme nákladného priestoru sú prvky, ktoré poznáme už z naftovej verzie – pri dĺžke nadstavby 7,2 m má aj nová generácia modelu eCanter miesto až na 15 paliet.

Spoločnosť FUSO ho ponúka v štyroch rôznych rázvoroch – 3 400 mm, 3 850 mm, 4 450 mm a 4 750 mm – a vybavuje ho sadami batérií vo veľkostiach M (dojazd do 140 km) a L (dojazd do 200 km) – v závislosti od zvoleného rázvoru.

Vo verzii s rázvorom 4 450 mm a pri výbave s batériou L prináša nová generácia modelu eCanter mimochodom maximálnu nosnosť podvozku 3 740 kg. Je to iba o niečo menej než dokáže ponúknuť porovnateľný 7,5-tonový model s naftovým pohonom – no tento je navyše bez lokálnych emisií CO2, je tichý, nevzťahujú sa naň rôzne zákazy vjazdu kvôli emisiám a je trvalo udržateľný.

TECHNICKÉ ÚDAJE.
NOVÁ GENERÁCIA eCANTER 7,49 T V ČÍSLACH.

4S15e
Kabína Štandardná  (1,7m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Možnosti batérie S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82, 6 kWh)
Kapacita nabíjania AC - pomalé nabíjanie max.11 kW  max.11 kW  max.11 kW  max. 22 kW
Kapacita nabíjania DC - rýchle nabíjanie max. 70 kW max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Nosnosť podvozka (kg) 1.695 1.690 1.670 1.190
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985 4.985
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 2.600 / 4.500
Výkon 110 kW max. (85 kW cont.)
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 10,8 12 14 14
4C15e
Kabína Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Možnosti batérie S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82,6 kWh)
Kapacita nabíjania AC - pomalé nabíjanie max. 11 kW max. 11 kW max. 22 kW
Kapacita nabíjania DC - rýchle nabíjanie max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Rázvor (mm) 2.800 3.400 3.400
Nosnosť podvozka (kg) 1.550 1.530 1.060
Maximálna dĺžka nadstavby 3.995 4.985 4.985
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 2.600 / 4.500
Výkon 110 kW max. (85 kW cont.)
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 11,6 13,4 13,4
6S15e
Kabína Štandardná  (1,7m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Možnosti batérie S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82, 6 kWh)
Kapacita nabíjania AC - pomalé nabíjanie max.11 kW  max.11 kW  max.11 kW  max. 22 kW
Kapacita nabíjania DC - rýchle nabíjanie max. 70 kW max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Nosnosť podvozka (kg) 3.445 3.440 3.420 2.930
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985 4.985
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 2.600 / 4.500
Výkon 110 kW max. (85 kW cont.)
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 10,8 12 14 14
7C18e
Kabína Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Možnosti batérie M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Kapacita nabíjania AC - pomalé nabíjanie max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW
Kapacita nabíjania DC - rýchle nabíjanie max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW
Rázvor (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Nosnosť podvozka (kg) 4.210 4.185 4.170 3.650 4.110 3.660
Maximálna dĺžka nadstavby 4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 3.100 / 5.990
Výkon 129 kW max. (110 kW cont.)
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 14,4 16 18 18 19 19
9C18e
Kabína Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Možnosti batérie M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Kapacita nabíjania AC - pomalé nabíjanie max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW
Kapacita nabíjania DC - rýchle nabíjanie max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW
Rázvor (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Nosnosť podvozka (kg) 5.155 5.100 5.075 4.645 5.015 4.615
Maximálna dĺžka nadstavby 4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 3.400 / 5.990
Výkon 129 kW max. (110 kW cont.)
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 14,4 16 18 18 19 19

VNÚTORNÉ HODNOTY.
NOVÁ GENERÁCIA eCANTER 7,49 T V DETAILE.

KABÍNA.
ŠIROKÁ A POHODLNÁ.

FUSO už z výroby vybavuje Canter 8,55 t kabínou Komfort.

  • Má šírku 1 995 mm a spájajú sa v nej kompaktné vonkajšie rozmery s veľkorysým interiérom. Kabína Komfort má tri miesta na sedenie.

POHONNÁ JEDNOTKA.
ELEKTRICKÁ A EFEKTÍVNA.

Nová generácia eCanter 7,49 t má vysoko účinnú elektrickú hnaciu jednotku EDM (Electric Drive Module), ktorá pozostáva z e-motora a e-nápravy.

  • Nový, najmodernejší e-motor so synchrónnym pohonom s permanentným magnetom a vodným chladením vyvinula spoločnosť Bosch.
  • Hodnoty 430 Nm/129 kW (špičkové) a 250 Nm/110 kW (trvácne) znamenajú, že je výkonný a veľmi efektívny. V prepočte prináša výkon 175 koní a jeho maximálne otáčky sú 15 000 ot./min.
  • Integrovaný tvar invertora vedie k optimálnej konštrukčnej veľkosti. Zaniká potreba dodatočného vysokonapäťového kábla a znižuje sa aj rozsah údržby.
  • Systém vodného chladenia znižuje náklady a zvyšuje efektivitu v porovnaní so systémom chladenia oleja.
  • e-motor ponúka v prípade potreby maximálny krútiaci moment naprieč celým pásmom otáčok, a je preto ešte tichší, hladší a má menej vibrácií.
  • Veľmi moderná technológia e-náprav umožňuje kompaktné hnacie ústrojenstvo s integrovaným diferenciálom a bez kardanového hriadeľa.

SADY BATÉRIÍ.
MEDIUM A LARGE.

FUSO vybavuje novú generáciu eCanter 7,49 t dvomi rôznymi možnosťami sady batérií M a L v závislosti od zvoleného rázvoru.

  • Batérie LFP (lítium-železo-fosfát) sú menej závislé od surovín ako je nikel, kobalt alebo mangán. Vyznačujú sa dlhšou životnosťou a vo všeobecnosti sú považované za bezpečnejšie.
  • Menovitá kapacita batérií je 83,6 kWh (M, dojazd do 140 km) a 123,9 kWh (L, dojazd do 200 km). */**
  • Batéria umožňuje používanie v priemere 94 % menovitej kapacity.
  • Efektívny systém vodného chladenia udržuje batériu vždy pri optimálnej teplote a pozitívne vplýva na jej životnosť.
  • V prípade poruchy alebo poškodenia sa dajú batérie vymieňať aj po jednej.

NÁRAST DOJAZDU.
AKTÍVNY A PASÍVNY.

Nová generácia eCanter 7,49 t má rôzne funkcie, ktoré prispievajú k maximalizácii dojazdu.

  • Štyri rôzne silné rekuperačné režimy pomáhajú vodičovi regenerovať energiu z brzdenia, ktorá sa napája späť do batérií, čím sa zväčšuje dojazd.
  • Špeciálne voliteľný dojazdový balík s ohrievaním jednotlivých komponentov, ako sú volant, čelné sklo a sedadlo vodiča, ktoré spotrebuvávajú málo energie, šetrí batérie oproti vyhrievaniu celej kabíny.

RIEŠENIA PRE NABÍJANIE.
KOMPATIBILNÉ A PRAKTICKÉ.

Nová generácia eCanter 7,49 t je kompatibilná s nabíjacou technikou AC aj DC a takisto so všetkými napätiami v sieti na všetkých dôležitých trhoch.

  • Na rozdiel od iných elektrických nákladných automobilov nevyžaduje nutne nákladné DC nabíjacie stanice (vysokovýkonné nabíjanie).
  • Štruktúra infraštruktúry AC nabíjania (striedavý prúd) je jednoduchšia a lacnejšia.
  • Nabíjací výkon pri AC nabíjaní je 22 kW (batéria M a L). 8 metrov dlhý nabíjací kábel pre príslušné body nabíjania je v štandardnej výbave.
  • V závislosti od kapacity nabíjania a veľkosti sady batérií je priemerná dĺžka trvania nabíjania pri AC nabíjaní od 3,5 do 5 hodín. ***
  • Vhodný AC nástenný box od Siemens si môže zákazník objednať priamo u svojho predajcu FUSO.
  • Pri DC nabíjaní so vstupným napätím 104 kW je priemerná dĺžka nabíjania od 30 minút do 1,5 hodiny. ***
  • Nabíjací konektor sa dá odblokovať na nabíjacej zdierke. Nie je teda potrebný prístup do kabíny.
  • Funkcia SoC (State of Charge) v menu vozidla podporuje optimalizovanú nabíjaciu stratégi, ktorá znižuje dobu nabíjania a je založená na dátach vodiča o používaní vozidla. Môže okrem toho stanoviť cieľovú hodnotu (Target SoC), po dosiahnutí ktorej sa nabíjanie automaticky ukončí.

PORADENSTVO.
INDIVIDUÁLNE A ROZSIAHLE.

FUSO ponúka zákazníkom pre novú generáciu eCanter 7,49 t kompletný koncept eMobility, ktorý obsahuje rozsiahle poradenstvo a podporu.

  • Vďaka špeciálnemu hodnoteniu analýzy celkových prevádzkových nákladov môžu predajcovia FUSO poskytnúť každému zákazníkovi celkom individuálny výpočet o prevádzke modelu eCanter.
  • Pomocou stimulačných nástrojov Daimler Truck môžu predajcovia FUSO ponúknuť svojim zákazníkom rozsiahly prehľad o stimuloch a výhodách ako je napríklad konkrétna štátna podpora v danej krajine. Môže sa týkať napríklad obstarania, nabíjacej infraštruktúry, daňových úľav alebo oslobodenia od mýta.
  • FUSO ponúka v spolupráci so špecializovanými poskytovateľmi okrem toho aj podporu pri byrokratickom procese.
  • Vďaka strategickým partnerstvám so spoločnosťami Siemens a ENGIE sa môžu zákazníci rozsiahlo poradiť a získať kompletný servisný balík. Od nabíjacej techniky cez inštaláciu až po vyladenie s prevádzkovateľom siete.

VYSOKONAPÄŤOVÝ SYSTÉM.
ZABEZPEČENÝ A CHRÁNENÝ.

K výbave novej generácie eCanter 7,49 t patria všetky špecifické ochranné zariadenia pre elektrické vozidlá.

  • Snímač nárazov automaticky deaktivuje pri nehode vysokonapäťový systém.
  • Pomocou vypínača pre núdzové vypnutie sa dá vysokonapäťový systém deaktivovať mechanicky na údržbu alebo v núdzových situáciách.
  • Hĺbka brodenia modelu eCanter je 300 mm. Ak sa vysokonapäťová batéria dostane pod vodu, nedodáva prúd. Všetky elektrické komponenty sú utesnené a bezpečné pre vodiča a tretie osoby.
  • Batérie sú v prípade interného poškodenia chránené proti vytečeniu. V prípade poškodenia inštalované bezpečnostné protokly v nabíjacom zariadení zastavia nabíjanie vozidla.
  • Automatická kontrola integrity kontroluje pri skúšobnom napätí 55 V všetky vysokonapäťové komponenty, či nemajú stratu napätia. Proces netrvá ani jednu sekundu. Ak kontrola zistí nezrovnalosti, vysokonapäťový systém sa nedá spustiť.

BEZPEČNOSŤ.
CHRÁNIŤ A PODPOROVAŤ.

K výbave novej generácie eCanter 7,49 t patria rôzne moderné asistenčné a bezpečnostné systémy.

  • V štandardnej výbave to sú ABS, ESP a takisto Active Brake Assist (systém núdzového brzdenia), LDWS (asistent zotrvania v jazdnom pruhu), Active Sideguard Assist (asistent pri odbočovaní) a airbag vodiča.
  • Nová elektrická parkovacia brzda v štandardnej výbave zaisťuje vozidlo proti odkotúľaniu.
  • Denné LED svetlá, predné LED svetlomety a zadné LED svetlá sú v štandardnej výbave. LED svetlomety sú o 30 % jasnejšie než halogénové modely a spotrebujú menej energie. Zadné LED svetlá zvyšujú energetickú efektivitu a ešte viac podčiarkujú svieži a moderný dizajn.
  • Funkcia Autolight v štandardnej výbave ovláda stretávacie svetlá v závislosti od svetelných pomerov.
  • V štandardnej výbave je aj inteligentný asistent diaľkových svetiel, ktorý je podporovaný kamerou a automaticky ovláda diaľkové, resp. stretávacie svetlá.
  • AVAS (Accoustic Vehicle Alert System) umelo vytvára pri pomalej jazde a cúvaní hluk a varovné zvuky, aby varoval ostatných účastníkov premávky.
  • Voliteľná vystužená ochrana proti nárazu pod zadnú časť vozidla ponúka ešte lepšiu ochranu pri náraze do vozidla zozadu.

MOŽNOSTI NADSTAVBY.
ROZMANITÉ A PRESNÉ.

Nová generácia eCanter 7,49 t je veľmi kompatibilná čo sa týka nadstavieb a hodí sa pre takmer každú logistickú požiadavku.

  • Nové sady batérií sú vďaka svojej optimálnej veľkosti uložené v strede podvozku, čím uvoľňujú priestor pre nadstavby.
  • Na tomto elektrickom ľahkom nákladnom vozidle sa dajú bez problémov realizovať bežné nadstavby ako je skriňa (so zdvíhacou plošinou alebo bez nej), chladiaca skriňa, transportér nápojov, valník alebo sklápač.
  • Špecialisti na nadstavby zo spoločnosti FUSO samozrejme pomôžu zákazníkom nájsť pre ich eCanter ideálnu nadstavbu a výrobcu pre požadovaný účel použitia.
  • Mimoriadne kompatibilné a vhodné na nadstavbu sú pri novej generácii eCanter možnosti doplnkových výbav z výroby s mechanickými vedľajšími pohonmi a agregáty ako napríklad chladiaci kompresor.
  • Pre eCanter je k dispozícii aj voliteľné 24 V rozhranie.
  • Výrobcovia nadstavieb tak nemusia vytvárať pripojenie k vysokonapäťovému systému FUSO ani žiadne špeciálne CAN prípojky.

INTERIÉR.
MODERNÝ A PRAKTICKÝ.

Interiér novej generácie modelu eCanter 7,49 t kombinuje praktickú funkcionalitu s nastavením orientovaným na vodiča.

  • Nová generácia eCanter má Smart Key systm na otváranie a spínač motora štart-stop pre zapínanie a vypínanie.
  • Nová plne digitálna kombinovaná IPS LCD prístrojová doska ponúka optimálny prehľad o funkciách ako sú tachometer, počítadlo kilometrov, indikácia stavu batérie, indikácia rekuperácie atď.
  • O väčšie pohodlie pri nabíjaní sa starajú tlačidlo pre zastavenie nabíjania, indikácia času nabíjania a LED indikácia stavu nabíjania.
  • Multifunkčný volant s tlačidlami na ovládanie LCD displeja v štandardnej výbave sa dá plynulo nastavovať, aby vyhovoval individuálnym potrebám.
  • Voľba režimu prevodovky (dopredu, neutrál, dozadu) sa vykonáva cez elektronickú riadiacu páku. Ďalšou funkciou je výber stupňa rekuperácie.
  • Pohodlné ergonomické sedadlo vodiča Isringhausen v štandardnej výbave.
  • Sériová plnoautomatická klimatizácia.
  • Pohodlie pri ovládaní dopĺňa elektrické spúšťanie okien.

JAZDA.
POHODLNÁ A DYNAMICKÁ.

Nová generácia eCanter 7,49 t prináša ako elektrické vozidlo typické charakteristiky, ktoré robia jazdu príjemnou, pohodlnou a dynamickou.

  • Vďaka jednostupňovému radeniu sú preraďovanie stupňov a aktivácia spojky zbytočné.
  • Pohodlie rastie aj vďaka tichej, hladkej, no pružnej jazde a akcelerácia je takmer plynulá bez trhania alebo prerušovaní krútiaceho momentu.
  • Technológia e-pohonu sa pri rozjazde stará o dynamické reakcie a priame zrýchlenie.
  • Ovládanie novej, integrovanej a elektronicky ovládanej parkovacej brzdy zjednodušuje elektronický spínač.

SERVIS.
NEKOMPLIKOVANÝ A KVALITATÍVNY.

Nová generácia eCanter 7,49 t sa ako vyzretý sériový produkt vyznačuje priateľským servisom. Týka sa nielen technických komponentov, ale aj samotnej údržby.

  • Veľká servisná sieť dielní Mercedes-Benz a partnerov značky FUSO je zárukou toho, že aj novej generácii modelu eCanter sa dostane obvyklej servisnej kvality, ktorú zákazníci poznajú z naftových vozidiel.
  • Každá sada batérií má údržbové veko pre jednoduchý prístup k elektronickým riadiacim dielom. V prípade poruchy sa dajú vymeniť samostatne po jednom.
  • Umiestnenie novej sady batérií znižuje počet položených káblov a zvyšuje tak jednoduchosť údržby.
  • Servis agregátu e-nápravy je jednoduchší a náklady na údržbu sú nižšie. Odpadá nákladná údržba prevodovky.

* Údaje o dojazde sú založené na výsledkoch testov v obmedzených skúšobných podmienkach. Spotreba elektriny (EE) sa môže líšiť podľa vonkajších podmienok ako sú napr. naloženie, štýl jazdy, počasie, vek batérií a doplnky vozidla. Preto je dojazd iba odhad, ktorý závisí od individuálneho používania vozidla a týchto externých faktorov. Skutočný dojazd môže byť nižší alebo vyšší než uvedená hodnota.

** Hodnoty boli stanovené pri nasledujúcich podmienkach: stav naloženia 50 % užitočnej hmotnosti, skriňová nadstavba, teplota okolia 20 °C a priemerný vek batérií.

*** Doba nabíjania závisí od rôznych faktorov ako sú kapacita nabíjania vozidla, nabíjacia kapacita nabíjacej stanice, stav nabíjania (SoC) batérie a takisto teplota okolia a teplota batérie. Hodnoty sú založené na zistených empirických hodnotách pri optimálnych podmienkach okolitej teploty 20 °C.

VŠETKY MODELY eCANTER V SKRATKE.

  • 4,25 T NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Nová generácia eCanter 4,25 t je trvalo udržateľná alternatíva na použitie v meste a okolí. Pretože prináša všetko, čím sa FUSO Canter vyznačoval ako skutočne ľahký nákladný automobil, lenže navyše lokálne bez emisií a s čisto elektrickým pohonom.

    eCANTER 4,25 T.
  • 6,0 T NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Nová generácia eCanter 6,0 t je vďaka svojím kompaktným rozmerom skutočným špecialistom pre náročné dopravné úlohy na úzkych cestách, a to bez hluku a bez lokálnych emisií. Predstavuje trvalo udržateľnú alternatívu pre použitie v komunálnej sfére.

    eCANTER 6,0 T.
  • 7,49 T NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Nová generácia eCanter 7,49 t je ako plne elektricky poháňaný ľahký nákladný automobil najlepšou voľbou pre (takmer) každú úlohu. Nulové lokálne emisie v kombinácii s jeho presvedčivými kľúčovými údajmi z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia.

    eCANTER 7,49 T.
  • 8,55 T NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Nová generácia eCanter 8,55 t je čisto elektricky poháňaná alternatíva, ak sú okrem nulových lokálnych emisií kritériom aj ťažšie dopravné úlohy.

    eCANTER 8,55 T.
  • 4,25 T NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Nová generácia eCanter 4,25 t je trvalo udržateľná alternatíva na použitie v meste a okolí. Pretože prináša všetko, čím sa FUSO Canter vyznačoval ako skutočne ľahký nákladný automobil, lenže navyše lokálne bez emisií a s čisto elektrickým pohonom.

    eCANTER 4,25 T.
  • 6,0 T NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Nová generácia eCanter 6,0 t je vďaka svojím kompaktným rozmerom skutočným špecialistom pre náročné dopravné úlohy na úzkych cestách, a to bez hluku a bez lokálnych emisií. Predstavuje trvalo udržateľnú alternatívu pre použitie v komunálnej sfére.

    eCANTER 6,0 T.
  • 7,49 T NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Nová generácia eCanter 7,49 t je ako plne elektricky poháňaný ľahký nákladný automobil najlepšou voľbou pre (takmer) každú úlohu. Nulové lokálne emisie v kombinácii s jeho presvedčivými kľúčovými údajmi z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia.

    eCANTER 7,49 T.
  • 8,55 T NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Nová generácia eCanter 8,55 t je čisto elektricky poháňaná alternatíva, ak sú okrem nulových lokálnych emisií kritériom aj ťažšie dopravné úlohy.

    eCANTER 8,55 T.

PRVÁ ADRESA.
SIEŤ PREDAJCOV A DIELNÍ CANTER.

FUSO Canter je produkt spoločnosti Daimler Truck AG a je dostupný v 32 krajinách Európy.
Vyše 800 podporných bodov servisnej siete Mercedes-Benz po celej Európe ponúka poradenstvo,
predaj, údržbu a opravu pre Canter v najvyššej kvalite.

PDFs & Guidebooks

Listy s technickými údajmi modelu eCanter 7,49 t

0 - 0 z 0 Súbory

ĎALŠIE INFORMÁCIE. VIAC OD CANTER.