Ľutujeme. Nič sme nenašli.
FUSO Canter 7,5 t je jednoducho tou najlepšou voľbou pre (takmer) všetky úlohy, pretože jeho presvedčivé kľúčové údaje z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia.
Ako všetky modely, aj 7,5 t ponúka samozrejme typické, kompaktné rozmery ľahkého nákladného automobilu, ktoré ho robia obratným a umožňujú dobré manévrovanie. Okrem toho v závislosti od konfigurácie ponúka neprekonateľnú nízku hmotnosť vo svojej triede – 2 520 kg s obyčajnou kabínou a 2 785 kg s dvojitou kabínou – bez toho, aby tým utrpela stabilita.
To má na starosti robustný rebrinový rám s hrúbkou 6 mm, ktorý umožňuje nosnosť podvozku až do 5 t. Vysoké maximálne zaťaženia náprav – 3 100 kg na prednej a až 5 800 kg na zadnej náprave – len dopĺňajú projektovanie modelu Canter 7,5 t, ktoré je zamerané na užitočné zaťaženie.
Jeho výhodná konštrukcia vozidla s čelnou kabínou umožňuje modelu Canter 7,5 t mať najkompaktnejšie celkové rozmery v porovnaní s konkurentmi. Hlavne pri dlhších rozmeroch nadstavby – maximálne 7,2 m – vidíme absolútnu výhodu oproti iným transportérom. Canter 7,5 t ponúka ďalšie veľké plus pri obratnosti pri rovnakom počte miest na palety – až 15 paliet. O dodatočnom zaťažení ťažného zariadenia do 3,5 t nehovoriac.
Ďalším praktickým vrcholom je upravený dizajn interiéru, z ktorého vzniká vynikajúca prechodná šírka približne 200 mm. Jednoduché a bezpečné vystupovanie z vozidla na strane spolujazdca aj v rušnej premávke tak nie je problém.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabína | Štandardná (1,7m) | Štandardná (1,7m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Samostatná/3 | |||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosnosť podvozka (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | Komfortná (2,0 m) | |||||||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Samostatná/3 | Doppel / 6 | ||||||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosnosť podvozka (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||||||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabína | Štandardná (1,7m) | ||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | ||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosnosť podvozka (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 2.300/4.360 | ||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka | ||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | Komfortná (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Dvojitá / 7 | Samostatná/3 | Doppel / 7 | ||||||||
Rázvor (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosnosť podvozka (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | ||||||||||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*dostupná len s manuálnou prevodovkou | **dostupná len s DUONIC |
9C18 | ||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | |||
Rázvor (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosnosť podvozka (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 3.100/5.800 | |||
Prevodovka | DUONIC 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
FUSO ponúka pre Canter 7,5 t na výber z dvoch variantov kabín Komfort.
Pre Canter 7,5 t máte na výber z dvoch výkonných a mocných 3-litrových motorov s výkonmi 110 kW (150 k) a 129 kW (175 k).
Okrem bežnej 5-rýchlostnej manuálnej prevodovky ponúka FUSO pre Canter 7,5 t aj dvojspojkovú prevodovku DUONIC® 2.0.
K výbave modelu Canter 7,5 t patria rôzne moderné asistenčné a bezpečnostné systémy.
Pre Canter 7,5 t ponúka FUSO nadstavbu ako trojstranný sklápač s oceľovými bočnými stenami priamo z výroby.
Interiér modelu Canter 7,5 t kombinuje praktickú funkcionalitu s nastavením orientovaným na vodiča.
Portfólio modelu Canter 7,5 t presvedčí mnohými ďalšími praktickými prvkami výbavy.