Ľutujeme. Nič sme nenašli.

  • DER CANTER 7,5 T.
    PRIPRAVENÝ NA KAŽDÝ DEŇ.

    Prehľad, technické údaje, detaily o výbave

logo
NOSNOSŤ PODVOZKU TAKMER 5 T.
Silný základ, najlepšia užitočná hmotnosť vo svojej triede
6 RÁZVOROV.
Kompletný výber, presvedčivá rôznosť variantov
IDEÁLNY KONCEPT INTERIÉRU.
Veľká prechodná výška, mimoriadne praktický

VERNÝ DRUH. CANTER 7,5 T.

7C15 (D)/7C18 (D)

FUSO Canter 7,5 t je jednoducho tou najlepšou voľbou pre (takmer) všetky úlohy, pretože jeho presvedčivé kľúčové údaje z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia.

Ako všetky modely, aj 7,5 t ponúka samozrejme typické, kompaktné rozmery ľahkého nákladného automobilu, ktoré ho robia obratným a umožňujú dobré manévrovanie. Okrem toho v závislosti od konfigurácie ponúka neprekonateľnú nízku hmotnosť vo svojej triede – 2 520 kg s obyčajnou kabínou a 2 785 kg s dvojitou kabínou – bez toho, aby tým utrpela stabilita. 

To má na starosti robustný rebrinový rám s hrúbkou 6 mm, ktorý umožňuje nosnosť podvozku až do 5 t. Vysoké maximálne zaťaženia náprav – 3 100 kg na prednej a až 5 800 kg na zadnej náprave – len dopĺňajú projektovanie modelu Canter 7,5 t, ktoré je zamerané na užitočné zaťaženie.

Jeho výhodná konštrukcia vozidla s čelnou kabínou umožňuje modelu Canter 7,5 t mať najkompaktnejšie celkové rozmery v porovnaní s konkurentmi. Hlavne pri dlhších rozmeroch nadstavby – maximálne 7,2 m – vidíme absolútnu výhodu oproti iným transportérom. Canter 7,5 t ponúka ďalšie veľké plus pri obratnosti pri rovnakom počte miest na palety – až 15 paliet. O dodatočnom zaťažení ťažného zariadenia do 3,5 t nehovoriac.

Ďalším praktickým vrcholom je upravený dizajn interiéru, z ktorého vzniká vynikajúca prechodná šírka približne 200 mm. Jednoduché a bezpečné vystupovanie z vozidla na strane spolujazdca aj v rušnej premávke tak nie je problém.

TECHNICKÉ ÚDAJE.
CANTER 7,5 T V ČÍSLACH.

3S13 3S15
Kabína Štandardná (1,7m) Štandardná (1,7m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Samostatná/3
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosnosť podvozka (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabína Komfortná (2,0 m) Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Samostatná/3 Doppel / 6
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosnosť podvozka (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabína Štandardná (1,7m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosnosť podvozka (kg) 3.785 3.770 3.740
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 2.300/4.360
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabína Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Dvojitá / 7
Rázvor (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Nosnosť podvozka (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maximálna dĺžka nadstavby 5.005 5.750 4.005 4.750
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Svahový uhol (vpredu/vzadu) 35°/25°
Svetlá výška pod nápravami vpredu/vzadu (mm) 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabína Komfortná (2,0 m) Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Dvojitá / 7 Samostatná/3 Doppel / 7
Rázvor (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosnosť podvozka (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maximálna dĺžka nadstavby 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostupná len s manuálnou prevodovkou **dostupná len s DUONIC
9C18
Kabína Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Rázvor (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosnosť podvozka (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maximálna dĺžka nadstavby 4.985 5.725 6.470 7.210
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 3.100/5.800
Prevodovka DUONIC 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 13,8 15,2 16,6 18

VNÚTORNÉ HODNOTY.
CANTER 7,5 TON V DETAILE.

KABÍNY.
ŠIROKÉ A POHODLNÉ.

FUSO ponúka pre Canter 7,5 t na výber z dvoch variantov kabín Komfort.

  • Obe kabíny majú šírku 1 995 mm a spájajú sa v nich kompaktné vonkajšie rozmery s veľkorysým interiérom. Obyčajná kabína Komfort má tri miesta na sedenie a dvojitá kabína Komfort až sedem miest.

MOTORY.
SILNÝ A ÚSPORNÝ.

Pre Canter 7,5 t máte na výber z dvoch výkonných a mocných 3-litrových motorov s výkonmi 110 kW (150 k) a 129 kW (175 k).

  • Ich turbodúchadlá s variabilnou geometriou turbíny sa už pri nízkych otáčkach postarajú o optimálne odozvy a jednoznačný vysoký krútiaci moment.
  • Sú vybavené najmodernejšou technológiou Common Rail a sériovo majú aj funkciu štart-stop.
  • Spaliny čistí uzatvorený, automaticky sa regenerujúci filter pevných častíc v kombinácii so selektívnou katalytickou redukciou (SCR).
  • Motory spĺňajú požiadavky normy EURO VI (stupeň E).

PREVODOVKA.
MANUÁLNA A AUTOMATICKÁ.

Okrem bežnej 5-rýchlostnej manuálnej prevodovky ponúka FUSO pre Canter 7,5 t aj dvojspojkovú prevodovku DUONIC® 2.0. 

  • Automatizovaná 6-stupňová prevodovka sprostredkuváva pohodlný pocit z radenia bez prerušovania hnacej sily a s minimálnym opotrebovaním. 
  • K tomu sú pridružené praktická parkovacia funkcia pre bezpečné odstavenie, integrovaný režim Eco pre nižšiu spotrebu a ďalšie inteligentné riešenia ako je funkcia plíženia pre pomalé posúvanie a asistent pre jazdu do kopca.

BEZPEČNOSŤ.
CHRÁNIŤ A PODPOROVAŤ.

K výbave modelu Canter 7,5 t patria rôzne moderné asistenčné a bezpečnostné systémy. 

  • Do štandardnej výbavy patria samozrejme ESP, ABS a AEBS (systém núdzového brzdenia), LDWS (asistent zotrvania v jazdnom pruhu) a airbag vodiča.
  • Ako doplnok je dostupný Sideguard Assist (asistent pri odbočovaní).
  • Okrem denných LED svetiel existuje možnosť predných svetlometov v doplnkovom LED vyhotovení.
  • Bezpečnosť spolujazdcov popri doplnkovom airbagu spolujazdca zvyšuje varovanie pri nezapnutom bezpečnostnom páse v štandardnej výbave.
  • Vystužená ochrana proti nárazu pod zadnú časť vozidla ponúka ešte lepšiu ochranu pri náraze do vozidla zozadu.

NADSTAVBY Z VÝROBY.
RÝCHLE DOSTUPNÉ A OVERENÉ.

Pre Canter 7,5 t ponúka FUSO nadstavbu ako trojstranný sklápač s oceľovými bočnými stenami priamo z výroby. 

  • Ponuka skracuje čas na vytvorenie kompletného vozidla.
  • Nadstavby z výroby, ktoré vyvinula a otestovala spoločnosť FUSO, predstavujú ako celkový koncept vozidla maximálnu kvalitu.
  • 36-mesačná záruka na podvozok, hnacie ústrojenstvo a komponenty z výroby do 100 000 km zahŕňa aj karosériu.
  • Voliteľne je k dispozícii množstvo prvkov špeciálnej výbavy, napríklad skrinka na náradie.

INTERIÉR.
POHODLNÝ A PRAKTICKÝ.

Interiér modelu Canter 7,5 t kombinuje praktickú funkcionalitu s nastavením orientovaným na vodiča.

  • Plynulo nastaviteľný volant pre individuálne potreby je dodávaný v štandardnej výbave.
  • Okrem toho je k dispozícii aj mimoriadne pohodlné ergonomické odpružené sedadlo vodiča od Isringhausen.
  • Premyslený koncept ukladania prináša prehľad a poriadok a obsahuje chytré riešenia, ako napríklad odkladacia doska na zadnej strane sklopného stredného sedadla.
  • Pohodlie pri ovládaní dopĺňa elektrické spúšťanie okien.

VIAC.
V ŠTANDARDNEJ VÝBAVE A DOPLNKOVO.

Portfólio modelu Canter 7,5 t presvedčí mnohými ďalšími praktickými prvkami výbavy.

  • Funkcia Autolight v štandardnej výbave ovláda stretávacie svetlá v závislosti od svetelných pomerov.
  • Výfuková brzda šetrí opotrebiteľné diely ako sú obloženia a kotúče a odľahčuje brzdový systém pri dlhých jazdách z kopca.
  • V závislosti od zvoleného rázvoru je k dispozícii podvozok v oboch šírkach rámu 750 mm a 850 mm. 
  • Veľkú flexibilnosť nadstavieb ukončujú voliteľné 24 V rozhranie a vedľajšie pohony z výroby.
  • Môžete si zvoliť automatickú alebo manuálnu klimatizáciu. 
  • Tá druhá je pre dvojitú kabínu k dispozícii aj so samostatným ovládaním dodatočného fúkania pre zadnú lavicu.

VŠETKY MODELY CANTER V SKRATKE.

  • SKUTOČNÁ VEĽKOSŤ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t sa ideálne hodí na použitie v meste a okolí. Svojimi kompaktnými rozmermi a konštrukciou s čelnou, nevyčnievajúcou kabínou dosahuje kvality mimoriadne pružného a obratného vozidla vhodného na krátke trasy.

    CANTER 3,5 T.
  • ŠTÍHLA FIGÚRA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je pri svojej šírke kabíny iba 1,7 m absolútnym špecialistom pre vysoké požiadavky na užitočné zaťaženie pri tých najmenších vonkajších rozmeroch. Skutočne výnimočný zjav vo svojom segmente. Tento robustný a obratný ľahký nákladný automobil sa dokáže bez problémov postaviť aj tým najnáročnejším dopravným úlohám, ktoré obsahujú kombináciu ťažkých nákladov a úzkych ciest.

    CANTER 6,0 T.
  • VÄČŠÍ ZÁBER.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 je flexibilný a efektívny multitalent, ktorý sa optimálne hodí na použitie pri meniacich sa podmienkach a svoje silné stránky dokazuje počas celého roka. S pripojiteľným pohonom všetkých kolies, pripojiteľným redukčným prevodom a samosvorným diferenciálom dokáže ponúknuť všetko, čo potrebuje pre väčšiu trakciu.

    CANTER 4X4.
  • VERNÝ DRUH.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je jednoducho tou najlepšou voľbou pre (takmer) všetky úlohy, pretože jeho presvedčivé kľúčové údaje z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia. Nosnosť podvozku takmer 5 t, voľný výber zo všetkých 6 dostupných rázvorov a ideálny koncept interiéru s vynikajúcou prechodnou šírkou znamenajú absolútny vrchol praktickosti.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNÝ OZNAM.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t ponúka so svoju nosnosťou podvozku takmer 6 t a prípustnou celkovou hmotnosťou (zGG) až do 12,05 t mimoriadnu bilanciu užitočnej hmotnosti. Jeho dvojspojková prevodovka DUONIC® 2.0 v štandardnej výbave znamená pohodlný zážitok z jazdy a hladké radenie bez prerušovania hnacej sily.

    CANTER 8,55 T.
  • NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Za 12 rokov neustáleho vývoja spravil FUSO zo svojej vízie do budúcnosti o jazdení bez emisií skutočnosť. Technicky plne funkčný a jazde schopný prototyp Canter E-Cell Prototyp v roku 2010 bol iba začiatok. V roku 2016 nasledovala prezentácia prvého eCanter. Ten vošiel ešte v roku 2017 (mimochodom ako vôbec prvé nákladné auto na plný elektrický pohon) do malosériovej výroby a od roku 2018 ho používajú vo svojich flotilách rôzni zákazníci.

    eCANTER.
  • SKUTOČNÁ VEĽKOSŤ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t sa ideálne hodí na použitie v meste a okolí. Svojimi kompaktnými rozmermi a konštrukciou s čelnou, nevyčnievajúcou kabínou dosahuje kvality mimoriadne pružného a obratného vozidla vhodného na krátke trasy.

    CANTER 3,5 T.
  • ŠTÍHLA FIGÚRA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je pri svojej šírke kabíny iba 1,7 m absolútnym špecialistom pre vysoké požiadavky na užitočné zaťaženie pri tých najmenších vonkajších rozmeroch. Skutočne výnimočný zjav vo svojom segmente. Tento robustný a obratný ľahký nákladný automobil sa dokáže bez problémov postaviť aj tým najnáročnejším dopravným úlohám, ktoré obsahujú kombináciu ťažkých nákladov a úzkych ciest.

    CANTER 6,0 T.
  • VÄČŠÍ ZÁBER.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 je flexibilný a efektívny multitalent, ktorý sa optimálne hodí na použitie pri meniacich sa podmienkach a svoje silné stránky dokazuje počas celého roka. S pripojiteľným pohonom všetkých kolies, pripojiteľným redukčným prevodom a samosvorným diferenciálom dokáže ponúknuť všetko, čo potrebuje pre väčšiu trakciu.

    CANTER 4X4.
  • VERNÝ DRUH.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je jednoducho tou najlepšou voľbou pre (takmer) všetky úlohy, pretože jeho presvedčivé kľúčové údaje z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia. Nosnosť podvozku takmer 5 t, voľný výber zo všetkých 6 dostupných rázvorov a ideálny koncept interiéru s vynikajúcou prechodnou šírkou znamenajú absolútny vrchol praktickosti.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNÝ OZNAM.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t ponúka so svoju nosnosťou podvozku takmer 6 t a prípustnou celkovou hmotnosťou (zGG) až do 12,05 t mimoriadnu bilanciu užitočnej hmotnosti. Jeho dvojspojková prevodovka DUONIC® 2.0 v štandardnej výbave znamená pohodlný zážitok z jazdy a hladké radenie bez prerušovania hnacej sily.

    CANTER 8,55 T.
  • NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Za 12 rokov neustáleho vývoja spravil FUSO zo svojej vízie do budúcnosti o jazdení bez emisií skutočnosť. Technicky plne funkčný a jazde schopný prototyp Canter E-Cell Prototyp v roku 2010 bol iba začiatok. V roku 2016 nasledovala prezentácia prvého eCanter. Ten vošiel ešte v roku 2017 (mimochodom ako vôbec prvé nákladné auto na plný elektrický pohon) do malosériovej výroby a od roku 2018 ho používajú vo svojich flotilách rôzni zákazníci.

    eCANTER.

PRVÁ ADRESA.
SIEŤ PREDAJCOV A DIELNÍ CANTER.

FUSO Canter je produkt spoločnosti Daimler Truck AG a je dostupný v 32 krajinách Európy.
Vyše 800 podporných bodov servisnej siete Mercedes-Benz po celej Európe ponúka poradenstvo,
predaj, údržbu a opravu pre Canter v najvyššej kvalite.

PDFs & Guidebooks

LISTY S TECHNICKÝMI ÚDAJMI MODELU CANTER 7,5 T

0 - 0 z 0 Súbory

ĎALŠIE INFORMÁCIE. VIAC OD CANTER.