Ľutujeme. Nič sme nenašli.
FUSO Canter 6,0 t je absolútny špecialista na vysoké požiadavky na užitočné zaťaženie pri tých najmenších rozmeroch a skutočne výnimočný zjav vo svojom segmente. Tento robustný a obratný ľahký nákladný automobil sa dokáže bez problémov postaviť aj tým najnáročnejším dopravným úlohám, ktoré obsahujú kombináciu ťažkých nákladov a úzkych ciest.
Canter 6,0 t s kabínou o šírke 1,7 m – pri šírke rámu 700 mm – síce prichádza už z výroby ako mimoriadne štíhla, no s tromi rôznymi rázvormi – 2 500 mm, 2 800 a 3 400 mm – ponúka zároveň plnú variabilitu pre rôzne nadstavby a rôznorodé účely použitia.
Vďaka svojmu dimenzovaniu zameranému na hmotnosť sa Canter 6,0 t vyznačuje nosnosťou podvozku až do 3,8 ton. So svojím stabilným rebrinovým rámom z C profilu z 5 mm hrubej ocele a pôsobivým zaťažením náprav (do 2 300 kg vpredu a do 4 350 kg vzadu) ponúka ideálny základ pre použitia s intenzívnym užitočným zaťažením. Je tu ešte aj zaťaženie ťažného zariadenia do 3 000 kg, čo umožňuje celkovú prípustnú hmotnosť do 9 ton.
Canter 6,0 t nie je štandardne vybavený iba systémami ESP a ABS, ale aj AEBS (Advanced Emergency Braking System, asistent núdzového brzdenia) LDWS (Lane Departure Warning System, asistent zotrvania v jazdnom pruhu). Voliteľný asistent pri odbočovaní umožňuje dodatočnú bezpečnosť, hlavne v mestskom prostredí.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabína | Štandardná (1,7m) | Štandardná (1,7m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Samostatná/3 | |||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosnosť podvozka (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | Komfortná (2,0 m) | |||||||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Samostatná/3 | Doppel / 6 | ||||||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosnosť podvozka (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||||||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabína | Štandardná (1,7m) | ||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | ||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosnosť podvozka (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 2.300/4.360 | ||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka | ||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Dvojitá / 7 | ||
Rázvor (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Nosnosť podvozka (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Svahový uhol (vpredu/vzadu) | 35°/25° | |||
Svetlá výška pod nápravami vpredu/vzadu (mm) | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | Komfortná (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Dvojitá / 7 | Samostatná/3 | Doppel / 7 | ||||||||
Rázvor (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosnosť podvozka (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | ||||||||||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*dostupná len s manuálnou prevodovkou | **dostupná len s DUONIC |
9C18 | ||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | |||
Rázvor (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosnosť podvozka (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 3.100/5.800 | |||
Prevodovka | DUONIC 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Spoločnosť FUSO predkonfigurovala Canter 6,0 t z továrne s úzkymi variantmi kabíny.
Canter 6,0 t prichádza s ideálne nadimenzovaným a silným 3-litrovým motorom s výkonom 110 kW (150 k).
FUSO zabudoval do modelu Canter 6,0 t 5-rýchlostnú manuálnu prevodovku.
K výbave modelu Canter 6,0 t patria rôzne moderné asistenčné a bezpečnostné systémy.
Pre Canter 6,0 t ponúka FUSO trojstranný sklápač v rôznych vyhotoveniach priamo z výroby.
Interiér modelu Canter 6,0 t kombinuje praktickú funkcionalitu s nastavením orientovaným na vodiča.
Portfólio modelu Canter 6,0 t presvedčí mnohými ďalšími praktickými prvkami výbavy.