Ľutujeme. Nič sme nenašli.

  • CANTER 6,0 T.
    PRIPRAVENÝ NA ŠPECIÁLNE POUŽITIA.

    Prehľad, technické údaje, detaily o výbave

logo
ŠÍRKA KABÍNY IBA 1,7 M.
Kompaktné rozmery, prejde všade.
NOSNOSŤ PODVOZKU OKOLO 3,8 T.
Stabilný základ, zaručené vysoké užitočné zaťaženie.
VYSOKÉ ZAŤAŽENIA NÁPRAV.
Až do 2 300 kg vpredu a do 4 350 kg vzadu.

ŠTÍHLA FIGÚRA. CANTER 6,0 T.

6S15

FUSO Canter 6,0 t je absolútny špecialista na vysoké požiadavky na užitočné zaťaženie pri tých najmenších rozmeroch a skutočne výnimočný zjav vo svojom segmente. Tento robustný a obratný ľahký nákladný automobil sa dokáže bez problémov postaviť aj tým najnáročnejším dopravným úlohám, ktoré obsahujú kombináciu ťažkých nákladov a úzkych ciest.

Canter 6,0 t s kabínou o šírke 1,7 m – pri šírke rámu 700 mm – síce prichádza už z výroby ako mimoriadne štíhla, no s tromi rôznymi rázvormi – 2 500 mm, 2 800 a 3 400 mm – ponúka zároveň plnú variabilitu pre rôzne nadstavby a rôznorodé účely použitia.

Vďaka svojmu dimenzovaniu zameranému na hmotnosť sa Canter 6,0 t vyznačuje nosnosťou podvozku až do 3,8 ton. So svojím stabilným rebrinovým rámom z C profilu z 5 mm hrubej ocele a pôsobivým zaťažením náprav (do 2 300 kg vpredu a do 4 350 kg vzadu) ponúka ideálny základ pre použitia s intenzívnym užitočným zaťažením. Je tu ešte aj zaťaženie ťažného zariadenia do 3 000 kg, čo umožňuje celkovú prípustnú hmotnosť do 9 ton.

Canter 6,0 t nie je štandardne vybavený iba systémami ESP a ABS, ale aj AEBS (Advanced Emergency Braking System, asistent núdzového brzdenia) LDWS (Lane Departure Warning System, asistent zotrvania v jazdnom pruhu). Voliteľný asistent pri odbočovaní umožňuje dodatočnú bezpečnosť, hlavne v mestskom prostredí.

TECHNICKÉ ÚDAJE.
CANTER 6,0 T V ČÍSLACH.

3S13 3S15
Kabína Štandardná (1,7m) Štandardná (1,7m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Samostatná/3
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosnosť podvozka (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabína Komfortná (2,0 m) Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Samostatná/3 Doppel / 6
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosnosť podvozka (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabína Štandardná (1,7m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosnosť podvozka (kg) 3.785 3.770 3.740
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 2.300/4.360
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabína Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Dvojitá / 7
Rázvor (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Nosnosť podvozka (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maximálna dĺžka nadstavby 5.005 5.750 4.005 4.750
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Svahový uhol (vpredu/vzadu) 35°/25°
Svetlá výška pod nápravami vpredu/vzadu (mm) 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabína Komfortná (2,0 m) Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Dvojitá / 7 Samostatná/3 Doppel / 7
Rázvor (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosnosť podvozka (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maximálna dĺžka nadstavby 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostupná len s manuálnou prevodovkou **dostupná len s DUONIC
9C18
Kabína Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Rázvor (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosnosť podvozka (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maximálna dĺžka nadstavby 4.985 5.725 6.470 7.210
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 3.100/5.800
Prevodovka DUONIC 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 13,8 15,2 16,6 18

VNÚTORNÉ HODNOTY.
CANTER 6,0 T V DETAILE.

KABÍNA.
ÚZKA A ĽAHKÁ.

Spoločnosť FUSO predkonfigurovala Canter 6,0 t z továrne s úzkymi variantmi kabíny.

  • Štandardná kabína kombinuje nízku vlastnú hmotnosť s mimoriadne kompaktnými rozmermi, a to bez škrtov vo veľkosti interiéru. Pri šírke iba 1,7 m ponúka tri plnohodnotné miesta na sedenie.

MOTOR.
SILNÝ A EFEKTÍVNY.

Canter 6,0 t prichádza s ideálne nadimenzovaným a silným 3-litrovým motorom s výkonom 110 kW (150 k). 

  • Jeho turbodúchadlo s variabilnou geometriou turbíny sa už pri nízkych otáčkach postará o optimálne odozvy a jednoznačný vysoký krútiaci moment. 
  • Je vybavený najmodernejšou technológiou Common Rail a sériovo má aj funkciu štart-stop. 
  • Spaliny čistí uzatvorený, automaticky sa regenerujúci filter pevných častíc v kombinácii so selektívnou katalytickou redukciou (SCR). 
  • Motor spĺňa požiadavky normy EURO VI (stupeň E).

PREVODOVKA.
MANUÁLNA A FUNKČNÁ.

FUSO zabudoval do modelu Canter 6,0 t 5-rýchlostnú manuálnu prevodovku.

  • Ide o vlastný vývoj spoločnosti FUSO, ktorý sa osvedčil pri použití na celom svete a vo všetkých profiloch rôznych požiadaviek.

BEZPEČNOSŤ.
CHRÁNIŤ A PODPOROVAŤ.

K výbave modelu Canter 6,0 t patria rôzne moderné asistenčné a bezpečnostné systémy.

  • Do štandardnej výbavy patria ESP, ABS a AEBS (systém núdzového brzdenia), LDWS (asistent zotrvania v jazdnom pruhu) a airbag vodiča.
  • Doplnkovo je k dispozícii Sideguard Assist (asistent pri odbočovaní).
  • Okrem štandardných denných LED svetiel existuje možnosť doplnkových predných svetlometov v LED vyhotovení.
  • Bezpečnosť spolujazdcov popri doplnkovom airbagu spolujazdca zvyšuje varovanie pri nezapnutom bezpečnostnom páse v štandardnej výbave.
  • Vystužená ochrana proti nárazu pod zadnú časť vozidla ponúka ešte lepšiu ochranu pri náraze do vozidla zozadu.

NADSTAVBY Z VÝROBY.
RÝCHLE DOSTUPNÉ A OVERENÉ.

Pre Canter 6,0 t ponúka FUSO trojstranný sklápač v rôznych vyhotoveniach priamo z výroby.

  • Ponuka zvyšuje skorú dostupnosť kompletného vozidla.
  • Nadstavby z výroby, ktoré vyvinula a otestovala spoločnosť FUSO, predstavujú ako celkový koncept vozidla maximálnu kvalitu.
  • 36-mesačná záruka na podvozok, hnacie ústrojenstvo a komponenty z výroby do 100 000 km zahŕňa aj karosériu.
  • Voliteľne je k dispozícii množstvo prvkov špeciálnej výbavy, napríklad skrinka na náradie.

INTERIÉR.
POHODLNÝ A PRAKTICKÝ.

Interiér modelu Canter 6,0 t kombinuje praktickú funkcionalitu s nastavením orientovaným na vodiča.

  • Plynulo nastaviteľný volant pre individuálne potreby je dodávaný v štandardnej výbave.
  • Premyslený koncept ukladania prináša prehľad a poriadok a obsahuje chytré riešenia, ako napríklad odkladacia doska na zadnej strane sklopného stredného sedadla.
  • Pohodlie pri ovládaní dopĺňa elektrické spúšťanie okien.

VIAC.
V ŠTANDARDNEJ VÝBAVE A DOPLNKOVO.

Portfólio modelu Canter 6,0 t presvedčí mnohými ďalšími praktickými prvkami výbavy.

  • Funkcia Autolight v štandardnej výbave ovláda stretávacie svetlá v závislosti od svetelných pomerov.
  • Výfuková brzda šetrí opotrebiteľné diely ako sú obloženia a kotúče a odľahčuje brzdový systém pri dlhých jazdách z kopca.
  • Veľkú flexibilnosť nadstavieb ukončujú voliteľné 24 V rozhranie a vedľajšie pohony z výroby.
  • Optimalizované, posilnené odpruženie prednej nápravy má kladné účinky na jazdné vlastnosti a komfort pri jazde pri vysokých zaťaženiach prednej nápravy, napríklad pri žeriavovej nadstavbe.
  • Môžete si zvoliť automatickú alebo manuálnu klimatizáciu. 

VŠETKY MODELY CANTER V SKRATKE.

  • SKUTOČNÁ VEĽKOSŤ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t sa ideálne hodí na použitie v meste a okolí. Svojimi kompaktnými rozmermi a konštrukciou s čelnou, nevyčnievajúcou kabínou dosahuje kvality mimoriadne pružného a obratného vozidla vhodného na krátke trasy.

    CANTER 3,5 T.
  • ŠTÍHLA FIGÚRA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je pri svojej šírke kabíny iba 1,7 m absolútnym špecialistom pre vysoké požiadavky na užitočné zaťaženie pri tých najmenších vonkajších rozmeroch. Skutočne výnimočný zjav vo svojom segmente. Tento robustný a obratný ľahký nákladný automobil sa dokáže bez problémov postaviť aj tým najnáročnejším dopravným úlohám, ktoré obsahujú kombináciu ťažkých nákladov a úzkych ciest.

    CANTER 6,0 T.
  • VÄČŠÍ ZÁBER.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 je flexibilný a efektívny multitalent, ktorý sa optimálne hodí na použitie pri meniacich sa podmienkach a svoje silné stránky dokazuje počas celého roka. S pripojiteľným pohonom všetkých kolies, pripojiteľným redukčným prevodom a samosvorným diferenciálom dokáže ponúknuť všetko, čo potrebuje pre väčšiu trakciu.

    CANTER 4X4.
  • VERNÝ DRUH.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je jednoducho tou najlepšou voľbou pre (takmer) všetky úlohy, pretože jeho presvedčivé kľúčové údaje z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia. Nosnosť podvozku takmer 5 t, voľný výber zo všetkých 6 dostupných rázvorov a ideálny koncept interiéru s vynikajúcou prechodnou šírkou znamenajú absolútny vrchol praktickosti.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNÝ OZNAM.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t ponúka so svoju nosnosťou podvozku takmer 6 t a prípustnou celkovou hmotnosťou (zGG) až do 12,05 t mimoriadnu bilanciu užitočnej hmotnosti. Jeho dvojspojková prevodovka DUONIC® 2.0 v štandardnej výbave znamená pohodlný zážitok z jazdy a hladké radenie bez prerušovania hnacej sily.

    CANTER 8,55 T.
  • NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Za 12 rokov neustáleho vývoja spravil FUSO zo svojej vízie do budúcnosti o jazdení bez emisií skutočnosť. Technicky plne funkčný a jazde schopný prototyp Canter E-Cell Prototyp v roku 2010 bol iba začiatok. V roku 2016 nasledovala prezentácia prvého eCanter. Ten vošiel ešte v roku 2017 (mimochodom ako vôbec prvé nákladné auto na plný elektrický pohon) do malosériovej výroby a od roku 2018 ho používajú vo svojich flotilách rôzni zákazníci.

    eCANTER.
  • SKUTOČNÁ VEĽKOSŤ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t sa ideálne hodí na použitie v meste a okolí. Svojimi kompaktnými rozmermi a konštrukciou s čelnou, nevyčnievajúcou kabínou dosahuje kvality mimoriadne pružného a obratného vozidla vhodného na krátke trasy.

    CANTER 3,5 T.
  • ŠTÍHLA FIGÚRA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je pri svojej šírke kabíny iba 1,7 m absolútnym špecialistom pre vysoké požiadavky na užitočné zaťaženie pri tých najmenších vonkajších rozmeroch. Skutočne výnimočný zjav vo svojom segmente. Tento robustný a obratný ľahký nákladný automobil sa dokáže bez problémov postaviť aj tým najnáročnejším dopravným úlohám, ktoré obsahujú kombináciu ťažkých nákladov a úzkych ciest.

    CANTER 6,0 T.
  • VÄČŠÍ ZÁBER.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 je flexibilný a efektívny multitalent, ktorý sa optimálne hodí na použitie pri meniacich sa podmienkach a svoje silné stránky dokazuje počas celého roka. S pripojiteľným pohonom všetkých kolies, pripojiteľným redukčným prevodom a samosvorným diferenciálom dokáže ponúknuť všetko, čo potrebuje pre väčšiu trakciu.

    CANTER 4X4.
  • VERNÝ DRUH.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je jednoducho tou najlepšou voľbou pre (takmer) všetky úlohy, pretože jeho presvedčivé kľúčové údaje z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia. Nosnosť podvozku takmer 5 t, voľný výber zo všetkých 6 dostupných rázvorov a ideálny koncept interiéru s vynikajúcou prechodnou šírkou znamenajú absolútny vrchol praktickosti.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNÝ OZNAM.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t ponúka so svoju nosnosťou podvozku takmer 6 t a prípustnou celkovou hmotnosťou (zGG) až do 12,05 t mimoriadnu bilanciu užitočnej hmotnosti. Jeho dvojspojková prevodovka DUONIC® 2.0 v štandardnej výbave znamená pohodlný zážitok z jazdy a hladké radenie bez prerušovania hnacej sily.

    CANTER 8,55 T.
  • NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Za 12 rokov neustáleho vývoja spravil FUSO zo svojej vízie do budúcnosti o jazdení bez emisií skutočnosť. Technicky plne funkčný a jazde schopný prototyp Canter E-Cell Prototyp v roku 2010 bol iba začiatok. V roku 2016 nasledovala prezentácia prvého eCanter. Ten vošiel ešte v roku 2017 (mimochodom ako vôbec prvé nákladné auto na plný elektrický pohon) do malosériovej výroby a od roku 2018 ho používajú vo svojich flotilách rôzni zákazníci.

    eCANTER.

PRVÁ ADRESA.
SIEŤ PREDAJCOV A DIELNÍ CANTER.

FUSO Canter je produkt spoločnosti Daimler Truck AG a je dostupný v 32 krajinách Európy.
Vyše 800 podporných bodov servisnej siete Mercedes-Benz po celej Európe ponúka poradenstvo,
predaj, údržbu a opravu pre Canter v najvyššej kvalite.

PDFs & Guidebooks

LISTY S TECHNICKÝMI ÚDAJMI MODELU CANTER 6,0 T

0 - 0 z 0 Súbory

ĎALŠIE INFORMÁCIE. VIAC OD CANTER.