Ľutujeme. Nič sme nenašli.

  • CANTER 6,5 T 4X4.
    PRIPRAVENÝ NA (TAKMER) KAŽDÝ TERÉN.

    Prehľad, technické údaje, detaily o výbave

logo
RÝDZI MULTITALENT.
Flexibilne použiteľný bez ohľadu na ročné obdobie
4X4.
Pripojiteľný pohon všetkých kolies, väčšia trakcia
REDUKČNÝ PREVOD.
Väčší krútiaci moment, ak je potrebný

VÄČŠÍ ZÁBER. CANTER 6,5 T 4X4.

6C18 4X4/6C18D 4X4

FUSO Canter 6,5 t 4×4 je flexibilný a efektívny multitalent, ktorý sa optimálne hodí na použitie pri meniacich sa podmienkach a svoje silné stránky dokazuje počas celého roka.

Canter 6,5 t 4×4 prináša všetko, čo potrebujete pre viac trakcie pri jazdách v náročnejších terénoch: Pripojiteľný pohon všetkých kolies pre bezproblémový postup dopredu, pripojiteľný redukčný prevod pre zvýšenú hnaciu silu na kolese vďaka vyššiemu krútiacemu momentu pri nižších rýchlostiach a samosvorný diferenciál pre bezpečné dávkovanie výkonu pri pohone všetkých kolies.

V kombinácii so svojím silným motorom, vysokou svetlou výškou – 210 mm pod prednou nápravou a 185 mm pod zadnou nápravou – a veľkými nájazdovými uhlami – 35 stupňov na prednej a 25 stupňov na zadnej strane – dodávajú tieto charakteristiky modelu Canter 6,5 t 4×4 enormnú stúpavosť. 

So svojím tuhým, 6 mm hrubým rebrinovým rámom z ocele – pri šírke rámu 750 mm – a dvomi rázvormi – 3 415 mm a 3 865 mm – a nosnosti až do 3 680 kg je podvozok dokonalým základom pre mnoho nadstavbových riešení. Možnosť výberu medzi obyčajnou a dvojitou kabínou Komfort umožňuje ešte individuálnejšiu konfiguráciu a je ďalším dôkazom flexibility používania. 

Canter 6,5 t 4×4 je vďaka svojej výbave a kombinácii variability a užitočného zaťaženia lídrom vo svojom segmente, a to aj ak porovnáme cenu a výkon.

TECHNICKÉ ÚDAJE.
CANTER 6,5 T 4X4 V ČÍSLACH.

3S13 3S15
Kabína Štandardná (1,7m) Štandardná (1,7m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Samostatná/3
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosnosť podvozka (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabína Komfortná (2,0 m) Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Samostatná/3 Doppel / 6
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosnosť podvozka (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 1.950/2.500 1.950/2.500
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabína Štandardná (1,7m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Rázvor (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosnosť podvozka (kg) 3.785 3.770 3.740
Maximálna dĺžka nadstavby 3.500 3.995 4.985
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 2.300/4.360
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabína Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Dvojitá / 7
Rázvor (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Nosnosť podvozka (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maximálna dĺžka nadstavby 5.005 5.750 4.005 4.750
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Svahový uhol (vpredu/vzadu) 35°/25°
Svetlá výška pod nápravami vpredu/vzadu (mm) 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabína Komfortná (2,0 m) Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3 Dvojitá / 7 Samostatná/3 Doppel / 7
Rázvor (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosnosť podvozka (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maximálna dĺžka nadstavby 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostupná len s manuálnou prevodovkou **dostupná len s DUONIC
9C18
Kabína Komfortná (2,0 m)
Typ kabíny/počet sedadiel Samostatná/3
Rázvor (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosnosť podvozka (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maximálna dĺžka nadstavby 4.985 5.725 6.470 7.210
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) 3.100/5.800
Prevodovka DUONIC 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka
Maximálny výkon/krútiaci moment 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) 13,8 15,2 16,6 18

VNÚTORNÉ HODNOTY.
CANTER 6,5 T 4X4 V DETAILE.

KABÍNY.
ŠIROKÉ A POHODLNÉ.

Pre Canter 6,5 t 4×4 ponúka FUSO na výber spomedzi dvoch variantov kabíny Komfort. 

  • Obe kabíny majú šírku 1 995 mm a spájajú sa v nich kompaktné vonkajšie rozmery s veľkorysým interiérom. Obyčajná kabína Komfort má tri miesta na sedenie a dvojitá kabína Komfort až sedem miest.

MOTOR.
ÚČINNÝ A SILNÝ.

Canter 6,5 t 4×4 prichádza s mocným 3-litrovým motorom s výkonom 129 kW (175 k), ktorý je ideálne nadimenzovaný na aplikácie s výkonom všetkých kolies. 

  • Jeho turbodúchadlo s variabilnou geometriou turbíny sa už pri nízkych otáčkach postará o optimálne odozvy a jednoznačný vysoký krútiaci moment. 
  • Je vybavený najmodernejšou technológiou Common Rail a sériovo má aj funkciu štart-stop. 
  • Spaliny čistí uzatvorený, automaticky sa regenerujúci filter pevných častíc v kombinácii so selektívnou katalytickou redukciou (SCR). 
  • Motor spĺňa požiadavky normy EURO VI (stupeň E).

PREVODOVKA.
MANUÁLNA A S POHONOM VŠETKÝCH KOLIES.

FUSO zabudoval do modelu Canter 6,5 t 4×4 5-rýchlostnú manuálnu prevodovku s doplnkovým pripojiteľným pohonom všetkých kolies.

  • Pripojiteľný pohon všetkých kolies umožňuje občasnú jazdu cez náročný terén.
  • Rozloženie síl pri pohone všetkých kolies je 60 % na prednej a 40 % na zadnej náprave. 
  • Dodatočný redukčný prevod zníži v prípade potreby v náročnom teréne otáčky a zvýši krútiaci moment. 
  • Technický balík pre väčšiu trakciu a stabilitu vozidla uzatvára samosvorný diferenciál.

BEZPEČNOSŤ.
CHRÁNIŤ A PODPOROVAŤ.

K výbave modelu Canter 6,5 t 4×4 patria rôzne moderné asistenčné a bezpečnostné systémy.

  • Do štandardnej výbavy vozidla patria ABS, EBV (elektronický rozdeľovač brzdného účinku) a airbag vodiča.
  • Ako doplnok je k dispozícii LDWS (asistent zotrvania v jazdnom pruhu).
  • Okrem štandardných denných LED svetiel existuje možnosť doplnkových predných svetlometov v LED vyhotovení.
  • Bezpečnosť spolujazdcov popri doplnkovom airbagu spolujazdca zvyšuje varovanie pri nezapnutom bezpečnostnom páse v štandardnej výbave.
  • Vystužená ochrana proti nárazu pod zadnú časť vozidla ponúka ešte lepšiu ochranu pri náraze do vozidla zozadu.

NADSTAVBY Z VÝROBY.
RÝCHLE DOSTUPNÉ A OVERENÉ.

Pre Canter 6,5 t 4×4 ponúka FUSO nadstavbu ako trojstranný sklápač s oceľovými bočnými stenami priamo z výroby.

  • Ponuka zvyšuje skorú dostupnosť kompletného vozidla.
  • Nadstavby z výroby, ktoré vyvinula a otestovala spoločnosť FUSO, predstavujú ako celkový koncept vozidla maximálnu kvalitu.
  • 36-mesačná záruka na podvozok, hnacie ústrojenstvo a komponenty z výroby do 100 000 km zahŕňa aj karosériu.
  • Voliteľne je k dispozícii množstvo prvkov špeciálnej výbavy, napríklad skrinka na náradie.

INTERIÉR.
POHODLNÝ A PRAKTICKÝ.

Interiér modelu Canter 6,5 t 4×4 kombinuje praktickú funkcionalitu s nastavením orientovaným na vodiča.

  • Plynulo nastaviteľný volant pre individuálne potreby je dodávaný v štandardnej výbave.
  • Okrem toho je k dispozícii aj mimoriadne pohodlné ergonomické odpružené sedadlo vodiča od Isringhausen.
  • Premyslený koncept ukladania prináša prehľad a poriadok a obsahuje chytré riešenia, ako napríklad odkladacia doska na zadnej strane sklopného stredného sedadla.
  • Pohodlie pri ovládaní dopĺňa elektrické spúšťanie okien.

VIAC.
V ŠTANDARDNEJ VÝBAVE A DOPLNKOVO.

Zoznam výbav pre model Canter 6,5 t 4×4 presvedčí mnohými ďalšími zmysluplnými položkami.

  • Funkcia Autolight v štandardnej výbave ovláda stretávacie svetlá v závislosti od svetelných pomerov.
  • Mimoriadne robustné a výkonné bubnové brzdy sú zabudované v štandardnej výbave z výroby.
  • Výfuková brzda šetrí navyše obloženia a odľahčuje brzdový systém pri dlhých jazdách z kopca.
  • Podvozok je k dispozícii v dvoch rôznych rázvoroch.
  • Veľkú flexibilnosť nadstavieb ukončujú voliteľné 24 V rozhranie a vedľajšie pohony z výroby.
  • Môžete si zvoliť automatickú alebo manuálnu klimatizáciu. 
  • Tá druhá je pre dvojitú kabínu k dispozícii aj so samostatným ovládaním dodatočného fúkania pre zadnú lavicu.

VŠETKY MODELY CANTER V SKRATKE.

  • SKUTOČNÁ VEĽKOSŤ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t sa ideálne hodí na použitie v meste a okolí. Svojimi kompaktnými rozmermi a konštrukciou s čelnou, nevyčnievajúcou kabínou dosahuje kvality mimoriadne pružného a obratného vozidla vhodného na krátke trasy.

    CANTER 3,5 T.
  • ŠTÍHLA FIGÚRA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je pri svojej šírke kabíny iba 1,7 m absolútnym špecialistom pre vysoké požiadavky na užitočné zaťaženie pri tých najmenších vonkajších rozmeroch. Skutočne výnimočný zjav vo svojom segmente. Tento robustný a obratný ľahký nákladný automobil sa dokáže bez problémov postaviť aj tým najnáročnejším dopravným úlohám, ktoré obsahujú kombináciu ťažkých nákladov a úzkych ciest.

    CANTER 6,0 T.
  • VÄČŠÍ ZÁBER.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 je flexibilný a efektívny multitalent, ktorý sa optimálne hodí na použitie pri meniacich sa podmienkach a svoje silné stránky dokazuje počas celého roka. S pripojiteľným pohonom všetkých kolies, pripojiteľným redukčným prevodom a samosvorným diferenciálom dokáže ponúknuť všetko, čo potrebuje pre väčšiu trakciu.

    CANTER 4X4.
  • VERNÝ DRUH.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je jednoducho tou najlepšou voľbou pre (takmer) všetky úlohy, pretože jeho presvedčivé kľúčové údaje z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia. Nosnosť podvozku takmer 5 t, voľný výber zo všetkých 6 dostupných rázvorov a ideálny koncept interiéru s vynikajúcou prechodnou šírkou znamenajú absolútny vrchol praktickosti.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNÝ OZNAM.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t ponúka so svoju nosnosťou podvozku takmer 6 t a prípustnou celkovou hmotnosťou (zGG) až do 12,05 t mimoriadnu bilanciu užitočnej hmotnosti. Jeho dvojspojková prevodovka DUONIC® 2.0 v štandardnej výbave znamená pohodlný zážitok z jazdy a hladké radenie bez prerušovania hnacej sily.

    CANTER 8,55 T.
  • NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Za 12 rokov neustáleho vývoja spravil FUSO zo svojej vízie do budúcnosti o jazdení bez emisií skutočnosť. Technicky plne funkčný a jazde schopný prototyp Canter E-Cell Prototyp v roku 2010 bol iba začiatok. V roku 2016 nasledovala prezentácia prvého eCanter. Ten vošiel ešte v roku 2017 (mimochodom ako vôbec prvé nákladné auto na plný elektrický pohon) do malosériovej výroby a od roku 2018 ho používajú vo svojich flotilách rôzni zákazníci.

    eCANTER.
  • SKUTOČNÁ VEĽKOSŤ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t sa ideálne hodí na použitie v meste a okolí. Svojimi kompaktnými rozmermi a konštrukciou s čelnou, nevyčnievajúcou kabínou dosahuje kvality mimoriadne pružného a obratného vozidla vhodného na krátke trasy.

    CANTER 3,5 T.
  • ŠTÍHLA FIGÚRA.
    CANTER 6,0 T.

    FUSO Canter 6,0 t je pri svojej šírke kabíny iba 1,7 m absolútnym špecialistom pre vysoké požiadavky na užitočné zaťaženie pri tých najmenších vonkajších rozmeroch. Skutočne výnimočný zjav vo svojom segmente. Tento robustný a obratný ľahký nákladný automobil sa dokáže bez problémov postaviť aj tým najnáročnejším dopravným úlohám, ktoré obsahujú kombináciu ťažkých nákladov a úzkych ciest.

    CANTER 6,0 T.
  • VÄČŠÍ ZÁBER.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 je flexibilný a efektívny multitalent, ktorý sa optimálne hodí na použitie pri meniacich sa podmienkach a svoje silné stránky dokazuje počas celého roka. S pripojiteľným pohonom všetkých kolies, pripojiteľným redukčným prevodom a samosvorným diferenciálom dokáže ponúknuť všetko, čo potrebuje pre väčšiu trakciu.

    CANTER 4X4.
  • VERNÝ DRUH.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je jednoducho tou najlepšou voľbou pre (takmer) všetky úlohy, pretože jeho presvedčivé kľúčové údaje z neho robia ideálne vozidlo na takmer všetky logistické použitia. Nosnosť podvozku takmer 5 t, voľný výber zo všetkých 6 dostupných rázvorov a ideálny koncept interiéru s vynikajúcou prechodnou šírkou znamenajú absolútny vrchol praktickosti.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNÝ OZNAM.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t ponúka so svoju nosnosťou podvozku takmer 6 t a prípustnou celkovou hmotnosťou (zGG) až do 12,05 t mimoriadnu bilanciu užitočnej hmotnosti. Jeho dvojspojková prevodovka DUONIC® 2.0 v štandardnej výbave znamená pohodlný zážitok z jazdy a hladké radenie bez prerušovania hnacej sily.

    CANTER 8,55 T.
  • NOVÁ GENERÁCIA eCANTER.

    Za 12 rokov neustáleho vývoja spravil FUSO zo svojej vízie do budúcnosti o jazdení bez emisií skutočnosť. Technicky plne funkčný a jazde schopný prototyp Canter E-Cell Prototyp v roku 2010 bol iba začiatok. V roku 2016 nasledovala prezentácia prvého eCanter. Ten vošiel ešte v roku 2017 (mimochodom ako vôbec prvé nákladné auto na plný elektrický pohon) do malosériovej výroby a od roku 2018 ho používajú vo svojich flotilách rôzni zákazníci.

    eCANTER.

PRVÁ ADRESA.
SIEŤ PREDAJCOV A DIELNÍ CANTER.

FUSO Canter je produkt spoločnosti Daimler Truck AG a je dostupný v 32 krajinách Európy.
Vyše 800 podporných bodov servisnej siete Mercedes-Benz po celej Európe ponúka poradenstvo,
predaj, údržbu a opravu pre Canter v najvyššej kvalite.

PDFs & Guidebooks

KARTY TECHNICKÝCH ÚDAJOV 6,5 TON 4X4

0 - 0 z 0 Súbory

ĎALŠIE INFORMÁCIE. VIAC OD CANTER.