Ľutujeme. Nič sme nenašli.
FUSO Canter 6,5 t 4×4 je flexibilný a efektívny multitalent, ktorý sa optimálne hodí na použitie pri meniacich sa podmienkach a svoje silné stránky dokazuje počas celého roka.
Canter 6,5 t 4×4 prináša všetko, čo potrebujete pre viac trakcie pri jazdách v náročnejších terénoch: Pripojiteľný pohon všetkých kolies pre bezproblémový postup dopredu, pripojiteľný redukčný prevod pre zvýšenú hnaciu silu na kolese vďaka vyššiemu krútiacemu momentu pri nižších rýchlostiach a samosvorný diferenciál pre bezpečné dávkovanie výkonu pri pohone všetkých kolies.
V kombinácii so svojím silným motorom, vysokou svetlou výškou – 210 mm pod prednou nápravou a 185 mm pod zadnou nápravou – a veľkými nájazdovými uhlami – 35 stupňov na prednej a 25 stupňov na zadnej strane – dodávajú tieto charakteristiky modelu Canter 6,5 t 4×4 enormnú stúpavosť.
So svojím tuhým, 6 mm hrubým rebrinovým rámom z ocele – pri šírke rámu 750 mm – a dvomi rázvormi – 3 415 mm a 3 865 mm – a nosnosti až do 3 680 kg je podvozok dokonalým základom pre mnoho nadstavbových riešení. Možnosť výberu medzi obyčajnou a dvojitou kabínou Komfort umožňuje ešte individuálnejšiu konfiguráciu a je ďalším dôkazom flexibility používania.
Canter 6,5 t 4×4 je vďaka svojej výbave a kombinácii variability a užitočného zaťaženia lídrom vo svojom segmente, a to aj ak porovnáme cenu a výkon.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabína | Štandardná (1,7m) | Štandardná (1,7m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Samostatná/3 | |||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosnosť podvozka (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | Komfortná (2,0 m) | |||||||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Samostatná/3 | Doppel / 6 | ||||||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosnosť podvozka (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||||||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabína | Štandardná (1,7m) | ||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | ||
Rázvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosnosť podvozka (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 2.300/4.360 | ||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka | ||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Dvojitá / 7 | ||
Rázvor (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Nosnosť podvozka (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Svahový uhol (vpredu/vzadu) | 35°/25° | |||
Svetlá výška pod nápravami vpredu/vzadu (mm) | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | Komfortná (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | Dvojitá / 7 | Samostatná/3 | Doppel / 7 | ||||||||
Rázvor (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosnosť podvozka (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | 5-rýchlostná manuálna prevodovka, 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | ||||||||||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*dostupná len s manuálnou prevodovkou | **dostupná len s DUONIC |
9C18 | ||||
Kabína | Komfortná (2,0 m) | |||
Typ kabíny/počet sedadiel | Samostatná/3 | |||
Rázvor (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosnosť podvozka (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maximálna dĺžka nadstavby | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Zaťaženie na nápravu (vpredu/vzadu) | 3.100/5.800 | |||
Prevodovka | DUONIC 6-rýchlostná DUONIC dvojspojková prevodovka | |||
Maximálny výkon/krútiaci moment | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimálny polomer otáčania od steny k stene (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Pre Canter 6,5 t 4×4 ponúka FUSO na výber spomedzi dvoch variantov kabíny Komfort.
Canter 6,5 t 4×4 prichádza s mocným 3-litrovým motorom s výkonom 129 kW (175 k), ktorý je ideálne nadimenzovaný na aplikácie s výkonom všetkých kolies.
FUSO zabudoval do modelu Canter 6,5 t 4×4 5-rýchlostnú manuálnu prevodovku s doplnkovým pripojiteľným pohonom všetkých kolies.
K výbave modelu Canter 6,5 t 4×4 patria rôzne moderné asistenčné a bezpečnostné systémy.
Pre Canter 6,5 t 4×4 ponúka FUSO nadstavbu ako trojstranný sklápač s oceľovými bočnými stenami priamo z výroby.
Interiér modelu Canter 6,5 t 4×4 kombinuje praktickú funkcionalitu s nastavením orientovaným na vodiča.
Zoznam výbav pre model Canter 6,5 t 4×4 presvedčí mnohými ďalšími zmysluplnými položkami.