Vier weiße FUSO Canter in der Stadt

CANTER. PRE (TAKMER) KAŽDÚ ÚLOHU.

Vo vnútromestskej distribučnej preprave treba niekedy viac ako len nákladné vozidlo, pretože výzvy sú rozmanité: zásobovacia jazda po uliciach s husto zaparkovanými vozidlami. Niekoľkotonový náklad. Použitie v ťažkom teréne. Alebo jazdenie s mimoriadne nízkymi emisiami v nízkoemisných zónach. 

 

Canter sa dokáže k výzve postaviť čelom a zvládne takmer každú úlohu. 

 

Päť hmotnostných tried: 3,5 t, 6 t, 6,5 t, 7,5 t, 8,55 t 

Tri varianty kabíny vodiča: Štandardná, komfortná alebo dvojitá kabína

Tri motory: 135 PS, 150 PS, 175 PS

a šesť rázvorov náprav: 2 500 mm, 2 800 mm, 3 400 mm, 3 850 mm, 4 300 mm, 4 750 mm

 

 



V piatich disponibilných hmotnostných triedach 3,5 t, 6,0 t, 6,5 t, 7,49 t a 8,55 t máte možnosť zvoliť si svoje vozidlo Canter.





Či už ako 2 m široká jednotlivá kabína Comfort alebo dvojitá kabína Comfort, alebo ako 1,7 m široká štandardná jednotlivá kabína – Canter sa prispôsobí vašim požiadavkám. Dobre premyslený koncept kabíny vodiča, ergonomicky umiestnené ovládacie prvky a odhlučnená kabína vodiča to dokážu zabezpečiť.
Interiér prekvapuje veľkorysou ponukou miesta pre tri osoby, resp. v dvojitej kabíne dokonca až pre sedem osôb.
Ergonomické sedadlá Isringhausen poskytujú bezpečnú oporu a umožňujú komfort aj na dlhých jazdách. Na želanie sa dodáva odpružené sedadlo pre vodiča.
S cieľom optimálneho klimatizovania môžete voliť medzi možnosťami automatickej alebo manuálnej klimatizácie.




Motor, vybavený najnovšou technológiou Common Rail a variabilnou geometriou turbodúchadla, poskytuje vysoký krútiaci moment už pri nízkych otáčkach. K tomu sa pridáva pokrokový proces čistenia spalín, ktorý spĺňa normu Euro VI, sériová funkcia štart – stop motora, ako aj nová palubná diagnostika a nový vysokotlakový systém vstrekovania paliva.
Všetky varianty motora disponujú uzatvoreným a bezúdržbovým filtrom pevných častíc spalín nafty, ktorý sa automaticky regeneruje. K tomu sa pridáva BlueTEC® 6.

K dispozícii sú nasledovné triedy výkonu:
  • Motor s výkonom 96 kW (130 k) predstavuje dobrý základ vášho podnikania.
  • Motor s výkonom 110 kW (150 k) spája hospodárnosť, hnaciu silu a točivosť.
  • Vysoko výkonný motor s 129 kW (175 k) dá vášmu Canteru dostatok sily, aby zvládol aj najnáročnejšie úlohy.





Voliť môžete medzi manuálnou prevodovkou s ručným radením alebo dvojspojkovou prevodovkou DUONIC® 2.0, ktorá len málo podlieha opotrebovaniu a vyžaduje minimálnu údržbu a ktorá je sériovo vybavená režimom Eco a asistentom rozjazdu do kopca. Kým prevodovka DUONIC® 2.0 volí vždy ten správny prevodový stupeň pre najnižšiu spotrebu, vďaka režimu Eco sa dá spotreba paliva ešte viac znížiť včasným radením. Súčasne s tým asistent rozjazdu do kopca poskytuje pomoc pri rozjazdoch do kopca s ťažkým nákladom.




Podvozok Center optimalizovaný podľa hmotnosti a koncept stabilného rebrinového rámu umožňujú nosnosť podvozka až do 6 t a tiež veľký počet nadstavieb.
Voliteľné rozhranie na 24 V, ako aj rôzne vedľajšie náhony na pohon hydraulických čerpadiel alebo kompresorov dostupné z výroby prispievajú k tomu, že Canter ponúka riešenie takmer na všetko.
Bezproblémový pohyb vpred totiž v náročnom teréne podporuje náhon na všetky kolesá s výkonnou trakciou. Súčasný pohon prednej a zadnej nápravy dodáva všetkým kolesám vysokú trakciu. Náhon na všetky kolesá sa dá zapnúť a vypnúť, vďaka tomu je systém veľmi flexibilný a účinný. Ešte lepšiu trakciu zaručuje samozverný diferenciál v kombinácii so zapínateľnou redukčnou prevodovkou. Bubnové brzdy vpredu a vzadu so systémom ABS a elektronickým rozdeľovaním brzdnej sily dosahujú rovnomerné spomalenie.




Nezávisle od toho, či ide o valník alebo vyklápacie vozidlo – nadstavby od talianskeho výrobcu nadstavieb Scattolini sú perfektným doplnením všetkých vozidiel Canter v hmotnostných triedach od 3,5 t do 7,5 t. Nadstavby sú k dispozícii v rôznych vyhotoveniach a z výroby. Výhoda: veľká rozmanitosť produktov a rýchla dostupnosť celého vozidla. Okrem Scattolini sú k dispozícii ďalšie nadstavby rôznych výrobcov.